Deze nieuwe zomergeur van BVLGARI moet je hebben!

We hebben het allemaal wel eens: van die wauw-momenten; wanneer er een vonk overspringt, je raakt geïnspireerd, voelt de verleiding van het nieuwe, de energie en de zin in het leven. Dát voel je ook met BVLGARI’s nieuwe Omnia Pink Sapphire. Gemaakt voor al deze bijzondere momenten waarin je jezelf en het leven voelt.

De flacon is geïnspireerd op de roze saffier, een fascinerende edelsteen uit Azië die voorkomt in alle nuances, van zachtroze tot knalroze. Hij staat symbool voor de jeugd en plezier in het leven. Op geheel toepasselijke wijze werd deze geur in Amsterdam dan ook gepresenteerd in Mama Kelly (waar álles roze is, van de barkrukken tot de hapjes en smoothies).

Fris, zijdeachtig en betoverend – dat is de nieuwe Omnia. De geur doet je denken aan een reis die begint bij het gevoel van onbezorgde vreugde en opgewekt wordt door de eerste noot van sprankelende citrus en roze peper. Het roze elixer neemt je vervolgens mee naar Tahiti en Polynesië. Deze eilanden vormen de thuisbasis van het romige hart van de geur van delicate zonnige frangipani en wilde tiarebloemen. BVLGARI legt de geuren van deze exotische bloemen vast met de speciale headspace techniek – net zoals Instagram een visueel moment vastlegt. De bloemen worden niet geplukt, gedistilleerd of geëxtraheerd zoals bij de traditionele parfums maar in plaats daarvan absorbeert een neutraal gas de geur van de bloem terwijl deze zelf intact blijft. Hoe de reis eindigt? Met een warme, zachte geur van vanille, levendig hout en witte muskusnoten.

THE GIRL WHO DARED

In de parfumcampagne schitteren drie succesvolle internationale influencers; Amerikaanse zangeres Madison Beer, Chinees-Australische fotografe en blogger Margaret Zhang en Amerikaanse YouTube-ster Amanda Steele. Zij hadden de moed om op jonge leeftijd hun talenten te delen met miljoenen mensen – They Dared and They Killed It.

De BVLGARI Omnia Pink Sapphire is vanaf nu verkrijgbaar bij geselecteerde verkooppunten, 65ml voor €82,-.